

Forum hälsoresan
Välkommen till hälsoresan!
I köttkoma inspireras vi av att äta och njuta av kött och god mat. För att kunna njuta och må bra så är det viktigt att hitta en balans i livet vad gäller matintag och fysisk aktivitet.
I det här forumet ska vi inspirera varandra att hitta denna balans i livet och må bra.
Köttkoma tror på att hitta en långsiktig balans i livet så att man skall kunna njuta av allt det goda som livet har att erbjuda utan att behöva göra stora svåra avkall som blir svåra och jobbiga att hålla i längden. Lagom av det goda i livet är bra. Äter man för mycket så får man kompensera med mer fysisk aktivitet. Lite så tänker vi.
Det finns massor av bantningsmetoder, läkemedel och möjligheter att operera sig vilket såklart kan vara bra alternativ när så krävs men här i detta forum fokuserar vi på att hjälpa varandra att hitta en hållbar långsiktig balans i vardagen istället. Mycket är egentligen sunt förnuft och lite karaktär.
Låt oss stötta varandra här.
" Det ska vara gott att leva "
Köttkoma
Välkommen till vår grupp, Forum hälsoresan! Det är en plats där vi kan prata och dela saker med varandra. Kom igång genom att lägga upp dina tankar, dela media eller skapa en omröstning.
medlemmar
vyf4knwggm vyf4knwggm- susannewallin
henrik2268 henrik2268
